sessiz dilimin bütün harfleri


Tereddüt ettim
Amipten insana bir merdiven
Bildiğin kadar konuş, dedim
Kaybolduğum gövdende
Her defasında bir sıkımlık bir ben.
Kadınlar istilası
Ordumun en karanlık devrinde
Etten çeliğe
Kırılan kemiklerimle dans et
Sevişsek daha iyi olur
Nasılsa bütün inlemeler aynı
Minerva sistem.
Tereddüt ettim
Nereye kıvrılsam
Sen
Kana boğulmuş halkları
Bir de ağıtlarında görsen.
Nasılsa bütün halklar aynı
Her bağımsızlık savaşında
Toplu mezarlarını gizleyen
Sessiz dilimin bütün harfleri
Düşerken anılarımın parmaklıklarından
Unuttuğum her kadında
Ağzımda ölü toprağının tadı
Bir ceset
Bir ceset daha
Allah’a doğru yükselen
Ben miydim yaşamın basamaklarında çürüyen?
Mnemosyne sistem.
Şu fotoğraftaki budalaları
Dikkatli çek
Allah-yahudi-hristiyan-müslüman-
Habil’in öldürülmeden önceki son hali.
Sanki king kong godzilla’ya karşıymış gibi.
Filmdeki kaçışan insanları önemsemeden.
Günah çıkarmak istiyorum, peder:
“Önce allah, yaptıklarından dolayı kendini affetmeli.
Boktan kitaplarını da alıp siktirip gitmeli.
Mesele telif hakkı değil
Telef hakkı
Bir de siktirip gitmeden
Bana bir sevgili göndermeli
Amen!”
Ama ben seni
En çok sarhoşken sevdim
Dağılırdı parmaklarımda
Dağılırdım kendiliğinden
Parmaklarının değdiği yerden
Kusarken suretlerine
Ya da
Ortadoğu’nun en büyük camisinin ayağına işerken
Ne çok terk ettin beni
Her bakkha’nın elinde biraz senin etin, biraz benim kemiğim
Dionysos sistem.
Seninle benim aramda
Şehvetle sevişen
İki sevgilinin
Tükürüğünün
İki ağızda
Aynı tatla erimesi
Diken
diken
Ancak masum kalabilirdi bir tohum
Kendi kanından birini öldürürken
Kimse doğruyu söylemeyecek mi?
Orospusudur allahın Meryem
Vefasız bir piç gibi çarmıhta gerilen
Peki, hangi kitaptaki bendim?
Hangi insanın aklındaki imgeden
Bu perişan hale düşen
Kara humma yüzünden sayıklarken
Allahın ipine sarılıp
ayet
ayet
Sonra o ipi idam sehpalarında insanların boğazına geçiren

Sessiz dinimin bütün peygamberleri
Pörsümüş bir uyumun içinde
Herkes kendine ölü bir Allah edinmeli
“Çığlık atacaktım,
Ama ölümü çoktan hak ettim, sevgilim
Bu yüzden beni affetmen için
Seni öldürmeliyim”
Delirium sistem.

Comments

Popular Posts