küsüz kendisiyle


havada uçuşan
kurşunlara bakıp
ne işim var bu ofiste
tam çıkarırken miğferimi
bir kurşun
ensemde
aristokratların buluştuğu bir eğlence
her bir dostum
bir şeylerin uzmanı
psikolog
yazar
jinekolog sayılabilecek bir kadın avcısı
anlattıkları
sanki çok sikimde
rapor aldım
hafta sonlarını da sayarsak
beş gün
bu yıl hiç tatil yapmadım
biraz ayaklarım
girsin denizin içine
radyoda
sevdiğin şarkı
açarken pencereyi
bir anlık tereddüt
aramamak için
siliyorum seni
yeterince canını yaktım
telefon defterinden yine
bu sonbahar yağmurlarını tanıyorum
esen rüzgarın şiddetini
yüzümde
bu geceyi tanıyorum
sokak lambalarını
evime kıvrılan sokağın sonundaki
çınar ağacını
bahçe kapısının
ıslak
soğuk
gıcırdayışını
televizyonu açmış
koltuğa yığılan
şu boktan adamı
tanıyorum

kaç aydır
küsüz kendisiyle

Comments

Popular Posts