bu benim biram


bu benim biram
ilk yudumunu aldıysam
kimse içsin
istemem
bu benim sevgilim
ne bir kinaye
ne bir dokunuş
bakışı başka heriflere
kaysın istemem
bu benim annem
dua ettim tanrıya
bir daha fesleğen kokusuyla
ölmesin lütfen
katli vacip gecelerimi
aydınlatmasın şehirler
uykusuz gözlerimi
her bir düşle
delik deşik etmesin
zıpkınımın iplerine
dolaşan balinalar
kaderimin peşinde
sürüklensin istemem
bu benim en uysal halim
ne zormuş örmesi saniyeleri
biraz da
dostları
bakkalı
kasabı
ilk sevişmedeki utancı
iş yerindeki gerzek arkadaşların
ağınıza yapışan anlarıdır
insanı insan eden
böyle bayağı konuları
konuşmak istemem

bu benim küfrüm
salkım söğüt gölgesinde
ensemdeki böceğin
kaşındıracağı öngörüsüyle
çırılçıplak bir derenin
kıyısına uzanmış
takip eden gözleridir
çamurdaki ayak izlerim

öyle uzağa bakmam
nereden geldiysem
oraya giderim

yok olmak için
yaşlanmaya zorsunmam
sağ yanım gündüz
sol yanım gece
laboratuvarımda yaptığım
her deneyde
tanrının bulmacasını çözmek
istemem

Comments

Popular Posts