dürüstçe


biliyorsun
sana hiç dürüstçe davranmadım

davranmak da içimden
hiç gelmedi
açıkça

param bittiğinde
ya da gidecek bir yerim
kalmadıysa

en
son
başvurduğum
emniyet süpabımdın
yalnızca

kaç kere söyledim
sana aşık olmadığımı
hatta hayvanlık edip
kovdum seni
bir seferinde 
kalabalık bir masada

o gidişini
hiç unutmam mesela

üzgün bir akasya gibi
yaprak
yaprak
savruluyordun
sokakta


biliyorsun
sana hiç dürüstçe davranmadım
davranmak da içimden
hiç gelmedi
açıkça

aslında
kötü bir herif sayılmam

sana yaptıklarımı
saymasam

bir gece yarısı
delice vururken
kapımı

gizlice bakmıştım
tül perdenin 
ardından

kapıcı şenol
"abi, dün bir abla seni sordu" deyince
siktir et demiştim o orospuyu
apartman kapısını kapatırken
arkamdan
bir daha gelirse sakın içeriye alma!


Comments

Popular Posts