ayrılan dişler


yirmilik dişim için gittim 
randevu alıp eski sevgilimin yanına

ah, dedi
yaşlılık belirtisi
dişlerin ayrılıyor
hangisine dokunsam
sallanıyor rahatça

umutsuz gözlerle baktım
acımasız yüz hatlarına
bir türlü rengini çözemediğim
rengarenk bir şeyler vardı aramızda
gizli bir alay
açık bir aşağılama
ya da korkma
ben yanında oldukça
gibi bir şeyler
cızırdıyordu
sertçe iteklediği başımı
önlüğe gerek yok 
hiçbir aşka

nasıl önleyebilirim diye sordum

neyi diye sordu

ayrılan dişlerimi

yine o bir türlü tanımlayamadığım ifade
hızla belirdi yüzünün hatlarında
bir şizofrenin elinden çıkma anatomi atlası 
gorilleri vahşi ortamında inceleyen bir etolojist
ya da
cilalı taş devrinden kalma tarot kartları kadar anlamsız
gerisin geri itekliyordu beni koltuğa
hırıltıyla kanı tükürmeye kalkıştıkça

önce karından ayrılmalısın dedi
sonra da alışmalısın kedili bir yalnızlığa

Comments

Popular Posts