unut sen de beni


bekliyordum bu gemide
bu arabada
piknik yerinde
yüzümde beni rahatsız eden
bir gülüş

herkes 
bildiğin gibi
dağılıp duruyoruz
her bir yere

gitmek de
kalmak gibiymiş

birkaç kez yeltendim
gitmeye

çocukların topla
mücadelelerini seyrediyordum
pencereye konan güvercini
ardından pencerelerde
bir görünüp kaybolan
kadınları
erkekleri

labirentteki
kıvrımlarımızı
bir düşünsene

sırtımı verdiğim duvarın
hemen üstünde
saksıdaki mavi zambağı
suluyor yaşlı kadının biri

bir ölüm alıştırması
bir lanet
uyurken
başında vızıldayan
bir sivrisinek
yaşam dedikleri

bir karşılığımız bile yok
geçiştiriliyoruz anılarla
durmadan
bir başkasının
dilinde


şakağımdan akan terin
dudağımda seğiren
hafif bir gülümsenin
yaprakları ol

ben seni böyle unuttum

unut sen de beni
öyle

Comments

Popular Posts