gece yarısı bol soğanlı yarım ekmek arası köfte

iyi misin
diye soruyor
naci

istersen
son teki içme

bin ton ağırlığındaki kafamı kaldırıp
gülüyorum
karşımdaki belirsiz nesneye

düzen vermeye çalışıyorum
dilimin turnikesinden
geçen sözcüklere

biz diyorum
biz
birbiriyle ilgisiz
seyyar bir tezgahın önünde
birer müşteriyiz
yutkunurken aciz
gece yarısı
bol soğanlı
yarım ekmek arası köfte

kötü görünüyorsun
istersen bırakayım seni evine
diyor naci

bin ton ağırlığındaki kafamı kaldırıp
gülüyorum
karşımdaki belirsiz nesneye

düzen vermeye çalışıyorum
dilimin turnikesinden
geçen sözcüklere

biz diyorum
biz
birbiriyle ilgisiz
seyyar bir tezgahın önünde
birer müşteriyiz
yutkunurken aciz
gece yarısı
bol soğanlı
yarım ekmek arası köfte

bir ömrün kurdu
bir elmadan
misinadaki çengele

Comments

kaptan bu çok güzel şiir.
gemiyi gece yarısı bol soğanlı yarım ekmek arası köfte yenecek biryere çeksene.

Popular Posts