bilirsin


bilirsin işte
seninle biz
sevişsek mesela
bir şeyler olsa sofrada
çay
simit
peynir
yanında ince uzun biber mesela
kalksak oramızdan buramızdan
tam kıvamında
derin bir oh çekerek sabahın ayazında
atilla gibi yol alsak dört nala içimizdeki sonsuz bozkırda

bilirsin işte
ben hurileri sevmem onların küçük memelerini mesela
seninki gibi holstein hükmünde olmalı
birileri huzursuzlanıp seslerimizden
özellikle üst komşun
böyle kapıyı vurmamalı
bence terbiyesizlik yarı zemin odamızın küçük camına
edep yahu diyerek
tık tık vuruşu mesela

bilirsin işte
ben sergileri müzeleri sevmem
her şey kahkaha tufanında kaybolmalı
canım istediğinde sana sarılmalıyım
öpmeliyim
rahatsız olanlar ayrı bir kompartmana alınmalı
neden küçük kalplerimiz her aşkta sevgide mesela
çok şeyler yaşadım ben
öylesine şeyler ki
ısrar etme
anlatmak istemiyorum
ısrarın hoş değil
lütfen
gibi şeyler bir tablonun heykelin konusu olmamalı

altı üstü sağı solu binlerce sevinç
balıkçı pazarındaki hamsiler gibi donuk gözlerle bakacağına
yakalanmaktan gururlu
ağdaki bir balık gibi kuyruğunu sallamalı kadınlar
bugün bir şey oldum dememeli
bir şey dememeli
ne olacak bu halimiz dememeli
teşekkürler etmeli insan fırtınaya
hangi son yazılırsa yazılsın alnımıza
yüzümüzde zoraki bir gülümseme bile olsa
sizinki yazmıyor galiba
benimkini kullanın
diyebilmeli elindeki kalemi uzatıp
hafif iğneleyici
allaha

günü gelince
tutup kollarından
o en sevdiğimiz halimizi
ayaklarını sürüye sürüye
başlayabilir insan
kendi kaderini yeni baştan yazmaya
kareli a4 
silinmekten yıpranmış 
aklına yalnızca memelerini çizmenin geldiği
o tek
o biricik
yaprağa

Comments

Popular Posts