ben söylemedim


hayır
ben söylemedim
başka biri olmalı
anlattığın
benim haricimde
inan hiç şaşırmam
sendeki şu konuşma
potansiyelini görünce
hayır
hayır
ben söylemedim
söylemiş olsam bile
geçen hafta olabilir
çok sarhoştum
ama yine de anımsardım
ne söylediğimi
hayır hayır
ben söylemedim
seviştiğim hiçbir kadına
konuşacak bir şeyler olsun diye
gevezelik niyetine
hayır
hayır
ben söylemedim
ayrıca
söylesem bile
ne çıkar
herkes biliyor
ne olduğunu
geçen hafta onunlaydık
hayır
hayır
sormadı seni
natalie
lucy
ivanka gibi
uluslararası
bir şeydi
adı
dibim düştü
hatunu
görünce
allah'ı bile
iki meleğine sattıran
sami ırkından gelen dilberin
hikayesi geldi aklıma
hayır
hayır
ağlama
hayat acımasız
ve biz istemesek de
bazen
başkalarının
yol kenarındaki bariyerleri oluruz

bütün belirtiler açıktır aslında
ama yine de bir umut vardır içinde
belkemiği kırılsa da
yalnızca sana kalsa


Comments

Popular Posts