bu senden önceki biramdı


bu senden önceki son biramdı
gözlerinden önce
gözlerindeki kinden
bir böceği ezercesine
kıstıktan önceki


bağırıp
masayı devirdiğinde
yeni söylediğimi
saymıyorum
o da son biramdı
ve cennetten kovulmuş
bir melek gibi
düşüyordu
gözlerimi kapatsam da

masanın üstünde
duruyordu buz gibi
buz gibi duruyordu
masanın üstünde
sonra büyük bir gümbürtüyle

ve garsona bakıp
"dokunmadım biraya
istersen hiç adisyona yazma"

son bir bira daha söyledim
senden sonra
ohh, dedim
ohh
gitti allahın belası
bu senden sonra
buz gibi bira

birazdan kalkacaktım
hiç tanımadığım bir mekana
aslında hiç acelem yoktu
ama
fikrini değiştirip dönersin diye
bir panik
yokluyor kalbimi ara sıra

biliyorum
onurlu bir kadınsın
dönmezsen
dönmezsin asla

ama
yine de
ne olur olmaz
son bir bira daha
söyledim garsona

Comments

Popular Posts