beni keşfeden astronota göre


beni kurtaran balıkçıya göre okyanusun yirmi bin fersah altındaymışım öylesine eskiymiş ki ağzım dudağım belirleyememiş sonarlar bile hiçbir yunus kurtarmadı beni soluk alıp verebilirdim ama bu da bir tür yaşama egzersizi beni keşfeden astronota göre dizlerimi karnıma çekmişim mars mıymış jüpiter miymiş neymiş vermişim sırtımı gölge bir hurdaya çıkmış gemiye öylesine çok konuşuyordu ki dikkatini dağıtmak için bir bira ısmarladım ve sımsıkı kapadım gözlerimi sıkılıp gider diye saatimi soran adama göre ne çabuk geçiyor yıllar bir buket alıp gidiyorum huzurevine biraz önce seviştiğim kadınlar tanınmaz halde şapkasına bakıyorum boynundaki kravata incecik bacaklarına gençliğinde de böyle sikko biriymiş izlenimine kapılıyorum hayatından kadınları çıkarsan bir hiç kalan pezevenklere

Comments

Popular Posts