seks allah para


seks
allah
para
cebinden düşen
son kuruşu seyrediyorsun
çöp konteynerindeki kediyle
yuvarlanarak geçiyor
karşı kaldırıma

bir
ruhundaki kiri ellerini çamaşır suyuyla yıkayarak
temizleyemezsin

iki
bunamaya birkaç on yıl kala
yani bilincimi yitirmemişken
bacaklarının arasında
içli bir ezan sesi
iniltiler
tükürükler
seni sevdiğini zorla söyletmeye çalışırken
çırılçıplak bir karanlıkta
otomatik kapının açılması gibi
soğuk bir tık sesi
kapat ağzını
her bir boku bilmek zorunda değilsin
son kez bak onun gözlerinden
sana

acı
nefes
boşluk
manifesto yazarken buluyorsun kendini
sinirlisin
karşı gelen olursa kafalarını kesip
bacaklarından sallandır şehrin meydanlarında

bir
hangisine benim diyeceksin
zarlar dönüyor
oysa
hala

iki
yemek yapabilirsin
ya da bungee jumping
omzundan sarsarak konuşmaya çalışan jane'e
ıslak ellerini silip kalçana
atlayıp bir sarmaşıktan
ya da düzeltirken kravatını
ana avrat
allah kitap
kuarklarla
cannabis majoris arasında
kalan ne varsa

tükür
aklına geldiğinde
geri al tuşu yok mu
bu koduğum hayatın
safariden yeni dönmüş
antik bir herif gibi duruyorum
caddenin ortasında
sol ayağım önde
elimdeki çakar almaz tüfeği
daha iyi nişan almak için
sol gözümü kapatmış
uzatıyorum kalabalığa

bağırıyorum
çığlık çığlığa

herkes yere yatsın
bu bir soygundur
ya da
susun!

katlanamıyorum
şu kadın karşısındaki
aciz
halime





Comments

Popular Posts