babamı öldüren



annemin babamı niçin öldürdüğünü anlamam
kafamda bazı fikirler uçuşmuyor
değil
değil
sonra birden hızla sallayıp kafamı
bütün olasılıkları onaylamam
kararsızılığımın
kararsızlığı bence

belki de kızkardeşimle beni
dna testine götürdüğü için
ve tıpkı babamıza benzememize rağmen

"belki de ikiz kardeşimdensiniz"

ama
bu da olanaksız
çünkü
bir seferinde
yine ikiz kardeşiymiş gibi
eve geldiğinde
dün gece
boynunda
oynarken
çizdiğim
izi görünce

belki de diyorum
bir pazar kahvaltısının orta yerinde
durup dururken
"senden ayrılmak istiyorum
çocukları da yanımda götürüyorum
ya şule'yle evlenirim
ya mine'yle
olmadı
ikisiyle de evlenebilirim
robotlaştı ilişkimiz
geçen sevişirken sen söyledin
sakın inkar etme!"

belki de söylememeliydim anneme
herkes uyurken
bir kaçış planı olduğu babamın
tak
tak
tahta ve çivi
sımsıkı çekiştiriyordu
yırtık deri eldiveniyle teli
bir zaman makinesi yapıyordu babam

"sakın annene söyleme"

ve annem
o güzel annem
ağzı var
dili yok annem
tam bir ay boyunca
yeryüzünün en güzel yemeklerini yapıp
yedirdi babama

sonrasını
çıktığı bir yokuş
tamamladı

basit bir kalp krizi
yemekten
beş
on
dakka sonra

Comments

Popular Posts