hazırım bekliyorum II



hazırım, bekliyorum
gösterimiz başlıyor
ve ben şnorkelimi taktım
rahatsız olmazsanız
paletli bir prens gibi
denizatına binip
atom denizaltılarınızla
savaşmak istiyorum
ve her gece
sevgilime kavuşmak için
bu çamurlu siperde
bilmediğim ülkelerin
yıldızlarına nişan alıp
dilek tutuyorum
hazırım, bekliyorum
açın köpek soyları perdeyi
alkışlarınızın kreşendosunda
azmin ve gururun
haklı sebeplerini
görmek istiyorum
yıkın duvarları
indirin gökadaları
bir halk ayaklansın
çilek olmasın
dondurmayı
çikolatalı seviyorum
hazırım, bekliyorum
eğer kişiliğinizi ele verecek
bir soruysa
psikolog değilim
ama bilimsel bir dille
ana avrat küfreden
freud'u seviyorum
her ömrün
jönü farklıdır
ve fakat
bir terslik var
sözcüklerle yaşadıklarımın
şaryosunu itekliyorum


Comments

Popular Posts