hazırım... karşınızdayım



hazırım... karşınızdayım
güzel bir şölen olacak
söz veriyorum
spot ışıklarının altında
lanet yüzlerinizi göremesem de
buraya kadar geldiğiniz için
hem acı
hem mutluluk duyuyorum
hazırım... karşınızdayım
kızıl kadife perdeler
aklımı çelse de tek bir seferde şehvete
umursamıyorum
karanlığa gömdüğünüz suretlerinizin cesaretini
masumluktan kaynaklandığını düşünmüyorum
biraz acımasız davranıp
üstüm başım kirlense de
gömdüklerinizi diriltiyorum
hazırım... karşınızdayım
neyim varsa sürdüm masaya
elinizdekiler birer kağıt
kaybettikleriniz kadar ödüyorum
önce kim söz alacaksa
kendine ait bir cümle kursun o beyinsiz
ya da susan seyircilerseniz
susacak kadar asi birini sahneye bekliyorum
hazırım... karşınızdayım
bekliyorum
hazırım... bekliyorum
beni güzelliğinizle kandıramazsınız güzel bayan
her gece uyku tanrıçasıyla kıyasıya sevişiyorum
ama derseniz ki güzel sesim var
şarkılarınızdan ve notalarınızdan nefret ediyorum
yanlış anlamadıysam zeki biri olduğumu sanıyorsunuz
hayır, yanılıyorsunuz
replikleri kendime aitmiş gibi ezberledim
arkada bekleyen yeteneksiz yazarımızı
izninizle sahneye davet etmek istiyorum

Comments

Popular Posts