hazırım bekliyorum III



hazırım bekliyorum
üstümde yoksul orta çağların
sokaklarından kalma kötürüm bir gökyüzü
aklımda yeni işkence aletlerinin tasarısı
kibirli bir rahip gibi
eteğimi çamurlardan sakınıyorum
siz acemi kurbanların görkemli suçluları
lavanta kokulu yastıkların altına
sakladığınız elmas saplı hançeri
köksüz bir fide gibi
kaburgalarınızın arasına dikiyorum
hazırım, karşınızdayım... bekliyorum
eğer blöf yaptığımı düşünüyorsanız
kartlarım hileli
kör biliciler gibi
kusurumun değerini biliyorum
beni alkışlarınızla kandıramazsınız
çünkü sinsi gülüşlerinizin kokusunu aldım
bundan iyisini yapamaz bu adam
diye geçiriyorsunuz içinizden
hayatının rolünü oynadı
kendini vursa bile şaşırtamaz beni
hakiki bir silahla sahnede
artık ne yapacağını
rahatlıkla öngörebiliyorum
hazırım, bekliyorum
daha ne numaralar var bende
delirmese bile intihar eden ustalarımın
umarım beni taşır dediğim merdiveni dayayıp
varamadığı o mertebede
tanrının kıvıramadığı o rolü oynuyorum
çekin o pis gözlerinizi üstümden
içe kapanık bir adamın surlarına
saldırılarınızı esefle kınıyorum
ayrıca söyleyin o gişedeki tombul kıza
yalnızca bir gecelikti ilişkimiz
sarhoştum yalnızdım yılmıştım
birileri olsun
bir şey olsun
dokunsun
varlığımdan kuşku duyuyordum

Comments

Popular Posts