hazırım... karşınızdayım... bekliyorum



hazırım... karşınızdayım... bekliyorum
oyunumuzda sizler de varsınız
mızıkçılık yapanı kibarca kovuyorum
alıp gitsin biletini
şu alaycı gülüşünüzden
medet umma çabalarınızdan
nefret ediyorum
dilimin ahenginden daha güzel
bir tek denizkızlarıdır kıyaslanabilen
ama onları da tavada yeni kızarttım
temizlerken pullarını
mutfak kan revan
beni dinleyen biri var mı içinizde
sanki kendi kendime söyleniyorum
hazırım... karşınızdayım... bekliyorum
tüyler ürperten bir dangalaklıkla
ne yapıyor bu adam saatlerdir sahnede
diyorsanız
sürekli huzursuz sol bacağıma bakıp
kabullenmedikleriniz arasına
gömüldüğünüzü söylüyorum
dilim zehir gibidir
sakın küçümsemeyin beni
hız eşittir zaman
yalnızca dikiz aynalarımı kırdım
yakalamak için kendimi
otobanda freni köklüyorum
hazırım... karşınızdayım... bekliyorum
aylak bir piyango satıcısının öğle uykusunda
yüzüne sinek konmuş bir başım
düşer gibi olunca irkiliyorum
bir gören var mı diye şöyle bir başımı çevirip
ohh! allaha şükür! kimse görmemiş.
salyamı içime çekiyorum
çok canımı yakarsanız
doktor olurum
soyarım oranızı buranızı
ve yazarım reçeteye en pahalı ilaçları
kırk dokuz yıl sonra infilak edeceksiniz, üzgünüm
her olasılıkta görülen bir hastalık
belki dondurursanız kendinizi
bilim bulacaktır eminim tedavisini
içinize kim bıraktıysa
hangi anarşist
ölüm denilen bombayı
aslında bunu da pek umursamıyorum
indirin spotları
kapatın perdeyi
bu çalan karımın telefonu
onu sürekli kıskandığım için
yanımda taşıyorum
acele işim var
arkada bekleyen yeteneksiz yazarımızı
alkışlarınızla sahneye tekrar davet etmek istiyorum

Comments

Popular Posts