hazırım bekliyorum



hazırım, bekliyorum
sol ayağım önde
sağ elim kalçamın üstünde
teatral bir sesle
sizlere sesleniyorum
bitmeyen kabus kumpanyası olarak
yaşamın bütün ifritlerini
tüm yüreğimle
destekliyorum
siz öndeki bayan
çantanızı açın
uğurlu rakamlarınız aşkına
sizleri umut sefili ilan ediyorum
hazırım, bekliyorum
bilmem ne plakalı sahibin aracı
bagajınızda ölü kadınlar bulunmuş
doğal seleksiyona katkınızdan dolayı
size azizlik payesi veriyorum
eğer bir sorunuz varsa bana
ve bu hayatınızın sorusuysa
bütün samimiyetimle söylüyorum
ilgilenmiyorum
biliyorum
yakışıyor bana
bu hüzünlü çatlak ses
herkesi aldatsam da
kendimi kandıramıyorum
hazırım, bekliyorum
saatli bir bomba konulmuş gibi
bacaklarımın arasına
istesem de rahat olamıyorum
ama yine de şanslı sayılırsınız
bana göre,
inandığınız bir şeyler vardır
ölürken gülümsetecek olan sizi
bir kadın
bir erkek
bir çocuk
bir anne
bir baba
küstüm fizik yasalarına
akvaryumdaki balıklara
şaraptaki çekiçle
tava getirdiğim yalnızlığa
artık
oynamıyorum

Comments

Popular Posts